Վրացերենի օրեր

Շաբաթ։ Ոմանք դեռ քնած են ու վայելում իրենց հանգիստը՝օրվա աշխատանքից հետո,  իսկ ես վառ տրամադրությունով արդեն իսկ շարժվում եմ դեպի դպրոց։
 Այսօր մենք պետք է դիմավորենք վրացիների։ Ամեն տարի սպասում եմ  «վրացերենի օրեր» նախագծիքանի որ շատ եմ սիրում այս նախագիծըշփումներըօրերը վրացիների հետ։ 
  Ժամը 1ն էր։Մարմարյա սրահում հավաքվել 
էին սեբաստացիները ու սպասում բեմադրությունների։ Հայտվեցին կենտրոնում վրացի պարողները ։ Նրանք այնքան փոքր էին ու շատ հաճելի էր տեսնելոր նրանք արդեն փոքր տարիքից 
կարողանում են ներկայացնել իրենց երկրի մշակույթըարվեստը։ Անկեղծ ես նույնպես շատ եմ սիրում վրացական երգերը,  պարերը։ Համարում եմ նաև վրացերենը իմ մայրենի լեզուն։ 
  Շատ տպավորիչ էր նրանց բեմադրությունները։ Նայելով ամեն պարողի տեսնում էիր նրանց հպարտ հայացքները,  կարծես յուրաքանչյուրը ցանկանում էր ապացուցերոր ինքն է ամենալավը։ Զարմանում եսայսքան փոքրբայց ինչ վստահ էին իրենց վրա և կարողացան դա մատուցել հանդիսատեսին։ Պարից հետո նրանք արժանեցան բուռն ծափահարությունների։ Ահինչ գոհ հայացք ուներ իրենց ուսուցիչը։ 
  Մենք նույնպես մեր հյուրերին ցույց տվեցինք մեր մշակույթը։ Սեբաստացիների պարի խումբը շատ գեղեցիկ պարեր պարեցին։   
   Նաև այսօր ելույթ ունեցավ Շուշան Բլեյանը։ Նրա ձայնը այնքան նուրբ էր։Իրոք հաճելի էր լսել։ Շատ հետաքրքիր առավոտ էր։ Ու մտածում ես ինչքան բան են կորցրել նրանք,  ովքեր այսօր չկարողացան գալ։








Комментарии

Популярные сообщения