ՉԱՐԼԻ ՉԱՊԼԻՆԻ ՆԱՄԱԿԸ ԴՍՏԵՐԸ

Գիշեր է Ծննդյան գիշեր։Բոլորը արդեն քնել են աղջիկս,եղբայրդ,քույրդնույնիսկ  մայրդ է քնել։Ես միշտ հիշում եմ քեզ,դու պարում ես Փարիզի փառահեղ թատրոնի բեմահարթակին։Դու գեղեցիկ ես փայլփլուն շորերով։

Դու պարում ես ազատ,ու ոչ մեկին  չհիշելով:Երբ պարը վերջանա,կստանաս ծաղիկներ ու ծափահարություններ,մի մոռացիր հեռու ծայրամասում ապրող պարուհիներինովքեր պարում են ցրտից,մի մոռացիր հորդ մասին։Դու հիմա կանգնած ես մեծ բեմի վրա,շքեղ հանդերձանքովիսկ հայրդ պատառոտված շորերով կանգնում է ամեն պատահած
նեղ փողոցում  ,դու հայտնի պարուհի եսիսկ ես հայտնի ծաղրածու:Կարդալուց հետո ավելի շատ մտածեցի ծայրամասում ապրող պարուհիների մասին,ովքեր չունեն հնարավորություններ ։Մտածեցի ,որ ամեն մարդ,երբ բեմից իջնի թող չմոռա  այն մարդկանց ,ովքեր միգուցե իրենից ավելի տաղանդավոր ենԿամ ովքեր չկարողացան ներկա գտնվել այդ համերգին և գուցե նրանք օգնության կարիք ունեն հասնելու իրենց նպատակին։Կարծում եմոր ինչքան ծաղիկներ ու ծափահարություններ ստանաս երբեք պետք չէ մոռանալ ծնողներիդ ։

Մեծերին պարտադիր չէ հարգել խոսքով:Իմ կարծիքով բոլորին էլ պետք է հարգել։Մեծերին պետք է օգնել եթե նրանք ունեն խնամքի կարիք,պետք է լսել նրանց խորհուրդները

Комментарии

Популярные сообщения