Խոսում են հերոս-տղերքը։ Սարգիս Թովմասյան

 Ես Թովմասյան Սարգիսն եմ Աշտարակ քաղաքից, 19 տարեկան եմբանակ եմ զորակոչվել 2020 թվականին՝  հունվարի 21-ին ու ծառայության անցել 7-րդ պաշտպանական շրջանում«եղնիկներ» զորամասում։ 









Ծառայության առաջին օրերը բարդ էինդե քաղաքից միանգամից գնում ես մի տեղորտեղ նույնիսկ հասարակ պայմաններ չկան (բայց մեկ է եղնիկներն ուրիշ է)։ հետո սկսում ես հարմարվել, ու ծառայությունդ «կարագի»  նման գնում ա։ Մարտ ապրիլ ամիսներն էրերբ տարածվեց կորոնավիրուսըոչ արձակուրդ կարոչ տեսակցությունՍպասում էինք ու անընդհատ սպասում ( լուրեր կայինոր օգոստոսին արձակուրդ էինք գնալուէն էլ սեպտեմբերը օգոստոսից շուտ եկավ): 

Սեպտեմբերի 26-ի գիշերը ժամը 5-անց կես էրպոստի էի կանգնածու սիրտս անընդհատ կարծես վատ բան էր գուշակումբայց հուսով էիոր ամեն ինչ նորմալ էժամը 7-ին հանձնեցի պոստս ու գնացի պառկելու։ Անցավ 20 րոպե ու արկն արկի հետևից մեր առաջնագծի վրաՏագնապով վազեցինք կրակային դիրք ու սկսեցինք մարտի տալ հրանոթները: (ես հրետանու Դ-30 մարտկոցի կապավոր եմբայց պատերազմի ժամանակ ինչ ասես արել եմռացիաներիս մասին մոռացել էի լրիվ): Իսկ օրերն անցնում էին։ Ամեն օր տուն էի զանգում քաջ գիտակցելովոր ամեն զանգս կարող էր վերջինը լիներ (հիշում եմ՝ օր է եղելոր նույնիսկ Գրադի կրակոցի տակ տուն եմ զանգելմենակ թե տանեցիներս լավ զգան իրենց ու չանհանգստանան)։



Օրերն էլի ու էլի անցնում էինլուրեր չունեինք այնքան ժամանակմինչև պատահաբար ռադիոն միացավու լսեցինքոր թշնամին արդեն Կուբաթլուն գրավել էկատակով ասեցի. «սրանք արդեն մեր տներին են մոտիկանում»։

Բոլորիս մեջ 2 մարդ էր սկսել ապրել՝ մեկը ուզում էրոր պատերազմն ավարտվերմյուսն էլ կողքից ասում էրեթե ավարտվիայս հողերը հանձնենբա հետո՞ , ու էդ հակամարտությունը գնաց մինչև նոյեմբերի 9-ը։

Ճիշտ է մեր մարտկոցից զոհ ու վիրավոր չունեցանքբայց եղնիկները շատ զոհ տվեց։ Պատերազմի ավարտից հետո հիշում եմ դեկտեմբերի 25-ն էրտղաներից մեկը քնած տեղից արթնացրեց ասեց

Սաք հել արձակուրդ ես գնում։

Անկեղծ բարկացա՝ գիտեի կատակ էր,  ասացի գի՞ժ էի՞նչեր է խոսումանհնար էնորից քնեցի ու նորից 5 րոպե հետո ձայն տվեցին.

Ա՜յ տղավեր կաց, արձակուրդ ես գնում։

Խոսում էի տղաների հետ բայց ուղեղս ու միտքս լրիվ ուրիշ տեղ էին։

Ինքս ինձ հետ խոսում  էի. «Հա՞իսկապե՞ս ես հաղթել եմ իմ բաժին պատերազմըտու՞ն եմ գնում...»

Առավոտյան ժամը 6-ին զանգեցի միայն հորսասացիոր արձակուրդ եմ գնում,  ուրախացավ ու ասացերբ հասնեմ Գորիս զանգեմոր գան Երևան դիմավորեն։

Երեկոյան մոտ ժամը 8-ինհասա տուն։ Տանեցիների հուզմունքն ու ուրախությունը խառնվել էրանասելի ուրախ պահ էր։

Մի քիչ նստեցինքկարոտներս առանքմայրս տխուր դեմքով սկսեց խոսել զոհված ընկերներիցսում մահվան մասին առաջին անգամ լսեցի հենց իրենից (պատերազմի ժամանակ չէր ասելոր չնեղվեի ու վատ չզգայի)։

Անցան օրեր ու արձակուրդս ավարտվեց, Արցախի սահմանն արդեն փակված էր։ Ստիպված պետք է ծառայեինք Հայաստանի տարածքում։ Գնացիներկայացա ռազմականհիմա Էջմիածնում եմբայց եղնիկների հետ կապվածությունս մնալու է միշտ՝ մինչև մահս։

Պատերազմը շատ բան սովորեցրեց՝ գնահատել կյանքըայն ինչ ունես՝ հայրմայրեղբայրներ ու բարեկամներվերջապես ընկերուհի...

Հիմա Էջմիածնի ինժենեռա-սակրավորական զորամասում եմ։

Չգիտեմ ինչքան ժամանակ կմնամ այստեղ ու ինչքան ժամանակ ինձնից կպահանջվիոր վերանան ա՛յն ապրումներըա՛յն երազներըոր մինչև հիմա էլ ինձ հետապնդում են։ Սակայն միակ այն փաստըոր գոնե հիմա մոտ ես տանդզգում ես կեսիդ բաբախող սրտի զարկերը՝ ինձ համար մի ուրիշ աշխարհ արժե։


Փա՛ռք քեզ, հա՛յ զինվոր։



Комментарии

Популярные сообщения