ԽՈՍՈՒՄ ԵՆ ՀԵՐՈՍ-ՏՂԵՐՔԸ։ Ռաֆայել Գևորգյան

 Ես Ռաֆայել Արսենի Գևորգյանն եմ, 21 տարեկան։ Ծնունդով Կոտայքի մարզիԱբովյան քաղաքից եմսակայն ապրում եմ Երևանում։ 


Ծառայության
 անցել եմ 2019 թվ.-ի հունվարի 24-ինՄադաղիսի զորամասում։ Ծառայությունս մինչև պատերազմ անցել է թե՛ լավթե՛ վատ, թե՛ հեշտ ու թե՛ դժվար օրերով։ Սեպտեմբերի 1-ին պապիկս մահացավու ես տուն գնացի։ Վերադարձա զորամաս ամսի 8-ինև չէր անցել 20 օրինչ սկսվեց պատերազմը։ Այդ ժամանակ մարտական հերթապահության էինք Թալիշի դիրքերքում։ 

Գեղեցիկ առավոտներից մեկն էր այնտեղժամը 7-ն էր։ Չանցնելով 10 րոպե՝ առաջին արկն ընկավ ինձնից 10 մետր առաջ ու սկսվեցին ընկնել իրար ետևից։ հրաման ստացանք դիրքավորվել ու պատրաստ լինել մարտերի։ 

Կորցրեցինք կապը հարակից բոլոր մարտական դիրքերի հետ։ Մեր դիրքում մնացինք այդ օրը ժամը 19:00-20:00-ին, մեկ ուրիշ մարտական դիրք նահանջեց դեպի մեզ։ Ամբողջ կազմով մենք ունեցանք 2 զոհ և 2 վիրավոր։



Հրամանատարը նահանջի հրաման տվեցանկեղծ մոտ 30 րոպե վիճում էինք ու չէինք ուզում համակերպվելսակայն ասացոր անհնար էր մնալ այնտեղ՝ մոտ 500-600 հոգով թշնամու զորքն էր գալիս դեպի մեզ՝ տանկերով և այլ տեխնիկաներով։ Գիշերն անցկացրեցինք հարևան մարտական դիրքումՀամեմատաբար գիշերը խաղաղ անցավմիայն եղանակն էր վատը՝ ուժեղ քամիներ էինինչին փոխարինեց անձրևը։ Հաջորդ օրերին գիշերում էինք կրակային դիրքում։ 

Առավոտյան թշնամին մեծ ուժով հարձակվեցտարբերակ չունեինք՝ նահանջեցինք։ 

Ընտանիքիս հետ չէի խոսել մոտ 15 օրբնականաբար նրանք անհանգստացել ու սկսել էին ինձ փնտրել բոլոր հնարավոր տեղերում՝ հոսպիտալներումհիվանդանոցներումպաշտպանության նախարարություն էին դիմել և այլ տեղեր։

Դժվարանում եմ պատմել պատերազմական մնացած օրերի մասին։ Սակայն հենց պատերազմն ինձ տվեց սեր կյանքի հանդեպ ու ամենամեծը՝ հավատք...

Ճիշտ է մինչ օրս չգիտեմթե ինչպե՞ս եմ ողջ մնացել ու պատմում այս ամենի մասին։ Չգիտեմինչպե՞ս եմ դուրս եկել այն դժվար ու անհավանական տեղերից։ 

Հիմա հավատքս ավելի մեծ էքան երբևէբայց կորցրել եմ ամենակարևորը մարդկանց՝ ինձ հարազատ ընկերներիս։ Շատ դաժան և դժվար էերբ եղբայրդ կողքիդ զոհվում է...

Ցավս մեծ էճիշտ է՝ լռում եմսակայն հոգիս հանգիստ չէու ցավը ներսից սպանում է։

Զորացրվել եմ հունվարի 24-ին ։ Շատ եմ ուզում գնալ եղբորսընկերներիս գերեզման՝ Եռաբլուրսակայն չեմ կարողանումչեմ հավատում այս ամենինդժվար է շատ...

Փա՛ռք Աստծոինձ հետ ամեն ինչ նորմալ է։ 


Շատ
 նպատակներ ունեմ ու փորձում եմ իրագործել ամենալավ ու հնարավորինս կերպով։ Չգիտես ինչին պատրաստ լինեսամեն պահին ու ժամանակահատվածում կյանքը քեզ փորձությունների է ենթարկում։ Ժամանակն ամենաթանկ բանն է բոլորիս կյանքումսակայն ոչ ոք չգիտի ինչ կարող է լինել այսօր, վաղը... և ինչքան ժամանակ է նախատեսված ապրելու ու երբ այն կավարտվի...
Այդ դեպքումինչու՞ չապրել սիրով և անկեղծությամբ միմյանց հանդեպ ու կարևորը՝ պետք է գնահատել ամեն պահը։

 

Փա՛ռք քեզ, հա՛յ զինվոր։






Комментарии

Популярные сообщения